Heippa! tää on muneka blogi kirjoitus jossa aijon esittäytyä! :)

Olen siis 14.v tyttö pohjois-pohjanmaalta,omistan yhden shetlanninlammaskoiran tarkemmin sheltin.Tässä blogissa siis aijon kertoa minun ja koirani elämästä.Koirani nimi on Roxy,hän on täyttänyt vasta 4 vuotta! olin siis noin 10.v kun sain Roxyn.Itse en sitä ole kouluttanut vaan isäni ja äitini.Mutta minulle se on niin sanottuna ostettu:) Harrastan koirani kanssa agilityä lähinnä mutta harrastan myös ratsastusta! Joten saattaa tulla pari ratsastukseenkin liittyvä kirjoitus:) Perheeseeni kuuluu:Äiti,isä,minä,Roxy,Pietari(hevonen),Rolle(hevonen),Senni(hevonen),Diandra(hevonen),kaksi pikkuveljeä,ja sisko...:) Toivottavsti pidit! jos tulee kysytävää kysythän kommentti boksiin! HUOM! kommentin kirjoitus ei vaadi s-postia! :)

mukavaa loppuviikkoa! <3:Roy ja Veera